I v této nelehké době realizujeme, v rámci projektu pro klienta, ASSESSMENT CENTRA, která jsme museli přizpůsobit současným podmínkám.

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

  • Obor: Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Hledáme člověka, kterého baví administrativa, má dobrou angličtinu a chtěl by ji denně používat v zaměstnání.

Co vás čeká:

  • Administrativní podpora obchodních týmů a služeb klientům
  • Příprava dokumentů, faktur
  • Kontrola dat v systému
  • Komunikace převážně emailem
  • Ad hoc úkoly

Jaké znalosti a dovednosti po Vás požadujeme:

  • Analytické myšlení
  • Schopnost zorientovat se ve smlouvách
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Spolehlivost a pečlivost
  • Plynou znalost anglického jazyka
  • Znalost práce na PC, Excel

Výhodou bude, pokud navíc budete mít znalost německého jazyka

Co vám můžeme nabídnout:

  • Práci, která má smysl
  • Moderní kanceláře v pěkném prostředí
  • Přátelskou atmosféru na pracovišti
  • Benefity – např. týden dovolené navíc, sickday, stravenky..
  • Práci v centru Prahy s výbornou dostupností s HMD

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů