ADMINISTRÁTOR S AJ

  • Obor: Zákaznický servis, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Rádi byste získali zkušenost z mezinárodního prostředí, kde budete využívat angličtinu? Tak to máme pozici přímo pro Vás!

Budete se podílet na zajímavých projektech ve společnosti, která poskytuje globální asistenční a zdravotní služby po celém světě.

Pokud rádi komunikujete a máte výbornou angličtinu, tak nám neváhejte zaslat Vaše CV!

Jaká bude vaše pracovní náplň?

  • Zajišťování organizační podpory klientům v situacích, které vyžadují pomoc
  • Komunikace se zdravotnickými zařízeními po celém světě, která poskytují potřebnou zdravotní péči
  • Denní komunikace s klienty v AJ 
  • Práce v interním systému a zaznamenávání všech informací dle nastavených procesů

Co očekáváme od Vás?

  • Znalost českého jazyka na komunikativní úrovni
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, aktivní naslouchání a empatii
  • Loajalitu a ochotu pomáhat lidem v nouzi
  • Systematický, organizovaný a pozitivní přístup ke klientům
  • Zkušenosti se zákaznickým servisem jsou vítány

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zodpovědnou práci ve velmi přátelském multikulturním prostředí
  • Benefity – např. týden dovolené navíc, sick days, stravenky, možnost občasného HO na další..
  • Moderní kanceláře velmi dobře dostupné MHD – Praha centrum
  • Termín nástupu dohodou

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů