Obsazujeme účetní pozice s AJ i bez, juniorní i seniorní. Více najdete ve Volných pozicích, nebo nás kontaktujte telefonicky, či emailem, rádi vám vaše dotazy zodpovíme.

ASISTENT/KA

  • Obor: Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Do reprezentativních prostor v centru Prahy hledáme šikovnou posilu na recepci s přesahem na Asistentka/Asistent.

Co budete mít na starosti:

  • Vyřizování administrativní agendy a asistenční podpora všech zaměstnanců
  • Návštěvy – přijímání návštěv
  • Schůzky – komunikace se zákazníky, rezervace zasedacích místností
  • Administrativní práce (pokladna, datová schránka, skenování dokumentů, pochůzky mimo kancelář)
  • Práce s Excelem a Wordem (formátovaní textu, tvorba tabulek)
  • Základní účetnictví – pokladna, fakturace

Požadujeme

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Časovou flexibilitu
  • Komunikativnost a pečlivost
  • Přátelské, pozitivní vystupování
  • Samostatnost
  • Dobrou znalost Wordu, Excelu a Outlooku
  • Znalost AJ na úrovni B1

Nabízíme

  • Reprezentativní pracovní prostory
  • Otevřený, přátelský přístup
  • Příspěvek na stravování
  • Dobré mzdové ohodnocení
  • Výborná dostupnost MHD v centru Prahy
  • Možný kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dohodou

Zaujala Vás tato pozice? To jsme rádi. :) Pošlete nám prosím Vaše CV. Děkujeme!

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů