ADMINISTRATIVA ASISTENČNÍCH SLUŽEB

  • Obor: Zdravotnictví a sociální péče, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Pro společnost, která celosvětově působí v oblasti asistenčních služeb, hledáme schopné koordinátory/ky, kteří budou zodpovědní/é za komunikaci a administrativu při řešení vzniklých medicinských událostí.


Co bude Vaší náplní práce?

  • zpracování lékařských záznamů v interním systému
  • komunikace s lékařskými zařízeními, pojišťovnami, ambulancemi
  • kontrola správnosti a úplnosti jednotlivých případů
  • reporty nevyřízených událostí

Co od Vás požadujeme?

  •  zodpovědnou práci v multikulturním prostředí s denním využitím AJ
  •  chuť pracovat v akčním zátěžovém prostředí
  •  aktivní znalost anglického jazyka na úrovni – min. B2
  •  spolehlivost a pečlivost
  •  loajalitu a dodržování etického kodexu a zacházení s důvěrnými informacemi
  •  práce od 7-19 hod – klouzavá pracovní doba s možností využití HO

Co Vám za to nabídneme?

  •  moderní kanceláře v pěkném prostředí
  •  přátelskou atmosféru na pracovišti
  •  nadstandardní finanční ohodnocení
  •  benefity – např. týden dovolené navíc, sickday, stravenky..
  •  práci v centru Prahy s výbornou dostupností s HMD

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů