Hledáme mzdovou účetní s komunikativní angličtinou a znalostí SAP. Nástup možný ihned.

KOORDINÁTOR PŘÍJMU ZBOŽÍ

  • Obor: Obchod a nákup, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Brno

Společnost zabývající se obchodem s rychloobrátkovým zbožím prodávaných v mnoha maloobchodních řetězcích i na nezávislém trhu zemí střední a východní Evropy, hledá pro distribuční centrum v lokalitě Brna kolegyni/kolegu na pozici Koordinátor příjmu zboží

Vašimi úkoly bude:

  • Koordinace procesu příchozího zboží na centrální sklad
  • Zpracování, vedení evidence a kontrola dokumentů souvisejících s dopravou zboží
  • Komunikace s externími dodavateli zboží, dopravci, celní správou
  • Interní komunikace se skladem, nákupem
  • Objednávání nakládek zboží v regionu Evropa
  • Kontrola plánu dodání zboží
  • Reporting příchozích doprav a zboží
  • Zadávání faktur od dodavatelů, dopravců, celní správy do systému SAP

Kvalifikační požadavky:

  • Vzdělání SŠ/VŠ
  • Znalost excel
  • Zkušenost s prací v systému SAP výhodou
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni (občasná emailová komunikace)
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, organizační schopnosti

Nabízíme:

  • Práci na HPP
  • Po zaučení možnost home office
  • Zázemí a podporu stabilní a perspektivní společnosti patřící k předním dodavatelům ve svém oboru
  • Příspěvek na stravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění/ Příspěvek na dovolenou
  • Velmi přátelské pracovní prostředí

 

 

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů