OBCHODNÍ ASISTENT/KA

  • Obor: Obchod a nákup, Administrativa a zákaznické služby, Finance
  • Lokalita: Hlavní město Praha
  • Tato pozice byla obsazena

Pro úspěšnou stabilní společnost zabývající se automatizací hledáme pozici

Obchodního asistenta  / Obchodní asistentku.

 

Pracovní náplň:

  • Příjem a zpracování objednávek v systému SAP
  • Administrativní podpora obchodu a servisu
  • Komunikace s centrálou v Německu, v Rakousku, s odběrateli a s dodavateli
  • Zpracování účetních podkladů pro externí účetní společnost
  • Kontrola a evidence přijatých faktur
  • Zpracování docházek

 

 Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • Předchozí praxe v oblasti administrativy a zkušenosti v obchodní firmě
  • Znalost MS Office, SAP je výhodou
  • Znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem (B2)
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, příjemné jednání – vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

 

 Nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání ve stabilní firmě
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • Vstřícný přístup a zájem Vás dále rozvíjet

Možnost nástupu: dohodou

Pokud Vás uvedená nabídka zaujala zašlete nám, prosím svůj životopis. Rádi se s Vámi sejdeme.

Pracovní místa, která by Vás také mohla zajímat