Pro úspěšnou stabilní společnost zabývající se automatizací hledáme pozici
Obchodního asistenta / Obchodní asistentku.
Pracovní náplň:
- Příjem a zpracování objednávek v systému SAP
- Administrativní podpora obchodu a servisu
- Komunikace s centrálou v Německu, v Rakousku, s odběrateli a s dodavateli
- Zpracování účetních podkladů pro externí účetní společnost
- Kontrola a evidence přijatých faktur
- Zpracování docházek
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
- Předchozí praxe v oblasti administrativy a zkušenosti v obchodní firmě
- Znalost MS Office, SAP je výhodou
- Znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem (B2)
- Organizační a komunikační schopnosti
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, příjemné jednání – vhodné i pro absolventy
- Práce na plný úvazek
Nabízíme:
- Perspektivní zaměstnání ve stabilní firmě
- Příjemné pracovní prostředí
- Mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené
- Vstřícný přístup a zájem Vás dále rozvíjet
Možnost nástupu: dohodou
Pokud Vás uvedená nabídka zaujala zašlete nám, prosím svůj životopis. Rádi se s Vámi sejdeme.