RECEPČNÍ OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI

  • Obor: Zákaznický servis, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Olomouc

Významná globální společnost hledá pro svou pobočku v Olomouci kolegyni na pozici Recepční obchodní společnosti

Co u nás budete dělat?

Budete první kontaktní místo společnosti, budete zodpovědní za uvítání našich kolegů, partnerů, dodavatelů a dalších hostů a běžné kancelářské/administrativní činnosti.

  • Budete zodpovídat za chod recepce (vítání a obsluha návštěv)
  • Zajišťovat běžné administrativní činnosti – příchozí telefonáty, e-maily, objednávky, zasílání faktur, apod.
  • Komunikovat s úřady a kolegy napříč celou společností
  • Organizovat firemní akce, objednávat letenky, ubytování
  • Zajišťovat kancelářské potřeby, drobné nákupy a občerstvení pro jednání
  • Komunikovat se správou budovy

 

Naše požadavky:

  • Vzdělání min. středoškolské s maturitou
  • Příjemné a vstřícné proklientské vystupování
  • Dobré organizační schopnosti, spolehlivost. samostatnost
  • Schopnost stanovovat prioritu zadaných úkolů
  • Chuť učit se a pracovat na sobě
  • Čeština (slovem i písmem)
  • AJ na komunikativní úrovni (B1)
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Znalost práce se SAP & CRM výhodou

 

Na co se u nás můžete těšit:

  • Pestrou práci v přátelském prostředí ve stabilní nadnárodní společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • Odborná školení a příležitosti k osobnímu rozvoji
  • Zaměstnanecké benefity
  • Místo výkonu práce Olomouc

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů