Společnost provozuje dynamickou a rychle se rozvíjející nezávislou účetní a mzdovou agendu v evropském regionu a poskytuje služby i některým z největších mezinárodních korporací na světě.
Náplň práce:
- Komplexní zastřešení účetnictví pro české i mezinárodní klienty
- Kontrola zpracované měsíční účetní závěrky klienta
- Zpracování klientem požadovaných reportů
- Spolupráce na auditu účetních závěrek s účetním týmem
- Pravidelná prezentace výsledků
- Pravidelná komunikace s přímým nadřízeným – vedoucím účetního celku
Požadovaný profil:
- Středoškolské či vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru
- Min. 2 roky praxe v oblasti vedení kompletního účetnictví
- Výborná znalost českého účetnictví
- Velmi dobrá znalost českých účetních standardů
- Analytický způsob myšlení, komunikativnost, časová flexibilita, samostatnost a zodpovědnost
- Komunikativní znalost anglického jazyka B2
Nabízíme:
- Možnost profesního i kariérního růstu
- Práci v mezinárodní společnosti s kolegy z celého světa
- Osobní rozvoj a vzdělávací programy
- Dlouhodobá spolupráce- přidělení klíčového klienta
- Zaměstnanecké výhody (pravidelná odborná školení zaměstnanců, finanční příspěvek na výuku cizího jazyka, sportovní aktivity, firemní team-buildingové akce aj.)
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Práce na plný pracovní úvazek
- Stravenky, Multisport karta
Místo výkonu práce: Praha s výbornou dostupností MHD
Nástup: ihned nebo dohodou
Zaujala Vás tato pozice?
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce spolu s motivačním dopisem. Děkujeme a těšíme se na setkání s Vámi.