Umíte anglicky, rádi komunikujete s lidmi a chtěli byste být součástí úspěšné mezinárodní společnosti?
Mezinárodní společnost, jednička na trhu ve svém oboru, hledá do svého týmu v lokalitě Brna-jih kandidátku/kandidáta na pozici: Specialista zákaznické podpory – Back Office – obchodní referent s AJ
Náplň práce:
- podpora prodejního týmu
- přijímání objednávek a zadávání do systému SAP
- operativní řešení vzniklých situací souvisejících s objednávkou (doprava, dostupnost atd.)
- zákaznická podpora – telefonická a emailová komunikace s klienty (ČR a SR)
- administrativní činnosti (faktury, objednávky, cenové nabídky, statistiky)
- pravidelná spolupráce s mateřskou firmou v Německu (využívání AJ)
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- dobrá znalost angličtiny slovem i písmem, znalost němčiny nebo jiného jazyka výhodou
- zkušenost z B2B obchodu (grafický průmysl nebo výroba plastů výhodou)
- znalost obchodní korespondence
- dobré komunikační schopnosti
- znalost práce v MS Office, znalost SAP výhodou
- schopnost práce v menším týmu, ale zároveň schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
Nabízíme:
- práce v menším týmu v pobočce úspěšné mezinárodní společnosti
- školení v zahraničí
- dobré platové ohodnocení +13. plat
- nástup možný ihned
- lokalita pracoviště jižní okraj Brna