Chcete pracovat pro mezinárodní společnost poskytující globální asistenční, bezpečnostní a zdravotnické služby milionům klientů po celém světě?
Pokud rádi komunikujete, máte výbornou angličtinu a chcete ji denně používat v práci, pak nás kontaktujte a pošlete vaše CV v anglickém jazyce.
Jaká bude vaše pracovní náplň?
- Denní komunikace s klienty v AJ
- Komunikace se zdravotnickými zařízeními po celém světě, která poskytují potřebnou zdravotní péči
- Zajišťování organizační podpory klientům v situacích, které vyžadují odbornou zdravotní péči
- Práce v interním systému a zaznamenávání všech informací dle nastavených procesů
Co očekáváme od Vás?
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Velmi dobré komunikační schopnosti, aktivní naslouchání a empatii
- Loajalitu a ochotu pomáhat lidem v nouzi
- Systematický, organizovaný a pozitivní přístup ke klientům
- Zkušenosti se zákaznickým servisem jsou vítány
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zodpovědná práce ve velmi přátelském multikulturním prostředí s každodenním používáním angličtiny
- Benefity – např. týden dovolené navíc, sick days, stravenky
- Moderní kanceláře velmi dobře dostupné MHD – Praha Smíchov
Termín nástupu dohodou