Celý tým společnosti Sky Select přeje úspěšný rok 2022

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB

  • Obor: Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Chcete pracovat pro mezinárodní společnost poskytující globální asistenční, bezpečnostní a zdravotnické služby milionům klientů po celém světě?

Pokud rádi komunikujete, máte výbornou angličtinu a chcete ji denně používat v práci, pak nás kontaktujte a pošlete vaše CV v anglickém jazyce.

Jaká bude vaše pracovní náplň?

  • Denní komunikace s klienty v AJ
  • Komunikace se zdravotnickými zařízeními po celém světě, která poskytují potřebnou zdravotní péči
  • Zajišťování organizační podpory klientům v situacích, které vyžadují odbornou zdravotní péči
  • Práce v interním systému a zaznamenávání všech informací dle nastavených procesů

Co očekáváme od Vás?

  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, aktivní naslouchání a empatii
  • Loajalitu a ochotu pomáhat lidem v nouzi
  • Systematický, organizovaný a pozitivní přístup ke klientům
  • Zkušenosti se zákaznickým servisem jsou vítány

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zodpovědná práce ve velmi přátelském multikulturním prostředí s každodenním používáním angličtiny
  • Benefity – např. týden dovolené navíc, sick days, stravenky
  • Moderní kanceláře velmi dobře dostupné MHD – Praha Smíchov

Termín nástupu dohodou

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů