Celý tým společnosti Sky Select přeje úspěšný rok 2022

SUPPORT PRO KRIZOVÉ SITUACE

  • Obor: Zákaznický servis, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Pro mezinárodní společnost zabývající se celosvětově zdravotní asistenční službou hledáme šikovné kandidáty pro nově vytvořený projekt.
Pokud jste člověk, který má rád komunikaci, má výbornou angličtinu a chtěl by ji denně používat v zaměstnání, tak nás neváhejte kontaktovat.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Telefonická komunikace po celém světě – se zdravotními zařízeními, klienty..
  • Pomoc při řešení problémů zákazníkům (nejedná se o pojišťovnu)
  • Práce v interním systému a evidence všech úkonů
  • Pozitivní, empatický a vždy pozitivně naladěný přístup ke klientům
  • Dodržování GDPR zásad

Požadujeme?

  • Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B2 – slovem i písmem
  • Zvládat stresové situace
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Loajalitu a dodržování etického kodexu a zacházení s důvěrnými informacemi je pro Vás samozřejmostí
  • Ochotu vždy pomoc s problémem
  • Systematičnost a efektivní pracovní nasazení
  • Týmového hráče

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zodpovědnou práci v multikulturním prostředí s každodenním používáním angličtiny
  • Benefity – např. týden dovolené navíc, sickday, stravenky
  • Moderní kanceláře výborně dostupné MHD – Praha Smíchov

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů