Mezinárodní potravinářská společnost dodávající své produkty do obchodních řetězců i na nezávislý trh, hledá pro svůj marketingový tým kandidátku / kandidáta na pozici
TRADE MARKETING MANAGER
Se zaměřením na trhy v regionu střední a východní Evropy. Pozice je podřízena řediteli marketingu.
Vašimi úkoly bude
- Spolupráce s obchodním týmem jednotlivých zemí, příprava materiálů a prezentací pro obchodní jednání se zákazníky – řetězce i nezávislý trh v jednotlivých zemích CEE
- Příprava a realizace projektů na podporu prodeje ve spolupráci s B2B klienty – promo akce pro koncové zákazníky na místě prodeje, návrhy , zhotovení a umístění POS materiálů
- Sběr dat a jejich vyhodnocování pro jednotlivé země regionu CEE, analýzy prodejů, prezentace výsledků pro jejich další použití v rámci obchodní a marketingové strategie
- Příprava propagační strategie značky, promo plány
- Rozvoj a koordinace e-commerce na lokálních trzích, řízení on-line aktivit, webshopů, analýzy dat
Požadujeme:
- Alespoň 2 roky praxe v oblasti trade marketingu, zkušenost s marketingem v oboru FMCG
- Zkušenost ve spolupráci s obchodními týmy nejlépe s mezinárodní působností
- Dobrou znalost angličtiny pro jednání s nadřízeným, kolegy a obchodními partnery
- Velmi dobrá znalost práce s MS Office
- Máte kreativní a inovativní myšlení, prezentační a komunikační dovednosti
Nabízíme:
Práci pro stabilní a rychle rostoucí mezinárodní skupinu
Dlouhodobou perspektivu
Práci ve firmě s velmi přátelskou atmosférou a stabilním týmu, kterou lze vykonávat z kanceláří v Brně v kombinaci s home office
Plat dohodou