ASISTENTKA VÝKONNÉHO ŘEDITELE SPOLEČNOSTI

  • Obor: Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Olomouc

Nadnárodní společnosti s téměř stoletou historií v oblasti strojírenství, patřící k předním světovým výrobcům zařízení a systémů ve svém oboru, hledá pro svůj nový výrobní závod v Olomouci kandidáta/ku na pozici:

Klíčové odpovědnosti:

  • Koordinace pracovního programu jednatele,
  • příprava podkladů k poradám, příprava reportů a prezentací, organizace schůzek,
  • organizace návštěv ve společnosti – rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení, péče o pořádek zasedacích místností, rezervace letenek, zajištění ubytování a dopravy,
  • administrativní podpora managementu,
  • koordinace služeb externích partnerů (úklidová, strážní a stravovací služba),
  • spolupráce při organizaci akcí pro zaměstnance.

Klíčové znalosti a dovednosti:

  • Min. středoškolské vzdělání,
  • předchozí zkušenost na identické nebo příbuzné pozici,
  • komunikativní znalost AJ (denní využití),
  • řidičský průkaz sk. B,
  • samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti, zodpovědnost, kultivované a reprezentativní vystupování,
  • velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci ve stabilní a silné mezinárodní strojírenské společnosti se 100letou historií a velkým potenciálem do budoucna,
  • nové a velmi pěkné pracovní prostředí, dobře dostupné z Olomouce a z dálnice,
  • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem,
  • 5 týdnů dovolené,
  • roční bonus,
  • příspěvek na dojíždění,
  • příspěvek na stravování v závodní jídelně,
  • propracovaný systém zaškolení a podporu zkušených kolegů, vstřícný přístup a zájem Vás dále rozvíjet.

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů