Úspěšná mezinárodní společnost zabývající se obchodem s žádaným potravinářským zbožím prodávaným v řetězcích i na nezávislém trhu hledá pro svoji centrálu v Brně kandidátku / kandidáta na nově vytvořenou pozici
Asistentka oddělení kvality a legislativy
Vašim úkolem bude příprava nových produktů pro jejich uvedení na trh v souladu s legislativními opatřeními EU a jednotlivých zemí, kde jsou produkty prodávány
K vašim pracovním činnostem bude patřit:
- komunikace s dodavateli ohledně přípravy balení výrobků, kvalitativních požadavcích na složení, balení
- kontrola kvality a značení výrobků v souladu s legislativou EU i jednotlivých zemí
- příprava textů pro označování výrobků v souladu s platnou legislativou EU
- spolupráce s grafickým oddělením na návrzích obalů, marketingem, logistikou
- aktivní přístup k řešení problémů při přípravě produktů a jejich balení pro uvedení na trh v zemích EU
- organizační a koordinační schopnosti
- příprava prezentací, tabulek pro obchodní partnery – mezinárodní řetězce
- další administrativně organizační činnosti dle potřeby vedení společnosti
Kvalifikační požadavky:
- SŠ vzdělání
- Velmi dobrá znalost angličtiny pro jednání s kolegy a dodavateli v Evropě a Asii
- Znalost němčiny jako druhého jazyka pro zvláště intenzivní komunikaci s pobočkami v Německu a Rakousku bude výhodou
- Výborná znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint je nutná
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, chuť učit se nové věci, samostatnost, flexibilita
- Výhodou bude vztah k oboru kvalita a hygiena potravin
Benefity náležející pozici:
- Zázemí velké mezinárodní společnosti z oblasti rychloobrátkového zboží
- intentivní využití jazykových dovedností
- přátelský kolektiv a férové jednání nadřízených
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na stravování a spoustu dobrot vlastních značek
- Multisport karta
- Po zapracování možnost občasné práce z domova