Hledáme mzdovou účetní s komunikativní angličtinou a znalostí SAP. Nástup možný ihned.

HR GENERALIST – RECRUITER

  • Obor: Zákaznický servis, Administrativa a zákaznické služby, HR, Personalistika a HR
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Globálně působící společnost hledá pro své centrum sdílených služeb v Praze kolegu/kolegyni na pozici HR Generalist-Recruiter.

Vaším úkolem bude poskytovat HR podporu kolegům, provádět nábor a HR administrativu.

Vašimi činnostmi bude:

  • Nábor zaměstnanců (inzerce/screening/pohovory/nástup)
  • Koordinace nástupu a zapracování nových zaměstnanců
  • Příprava mzdových podkladů pro dodání externímu poskytovateli
  • Pomoc při zajišťování kvalitní komunikace směrem k zaměstnancům (newsletter, interní komunikace)
  • Lokální koordinace různých interních a externích HR projektů
  • Spolupráce s kolegy v oddělení HR
  • HR administrativa, reporting

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání (ideálně v oboru HR)
  • Minimálně 3 roky praxe na podobné pozici v nadnárodní společnosti
  • Pokročilá znalost angličtiny a češtiny podmínkou
  • Orientace v oblasti lidských zdrojů: smlouvy, školení, nábor, právní předpisy, mzdy.
  • Zkušenost s koordinací HR projektů výhodu
  • Pokročilá znalost práce na PC (Word, Powerpoint, Excel)
  • Výborné organizační schopnosti, komunikační dovednosti, týmová práce
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost

Nabízíme:

  • Zajímavá práce v prostředí mezinárodní společnosti
  • Firemní benefity (5 týdnů dovolené, 3 sick days, příležitostný home office, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefit karta, Multisport karta…)
  • Pružná pracovní doba
  • Práce v moderních kancelářích v centru Prahy – velmi dobrá dostupnost
  • Nástup možný IHNED

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů