Globálně působící společnost hledá pro své centrum sdílených služeb v Praze kolegu/kolegyni na pozici HR Generalist-Recruiter.
Vaším úkolem bude poskytovat HR podporu kolegům, provádět nábor a HR administrativu.
Vašimi činnostmi bude:
- Nábor zaměstnanců (inzerce/screening/pohovory/nástup)
- Koordinace nástupu a zapracování nových zaměstnanců
- Příprava mzdových podkladů pro dodání externímu poskytovateli
- Pomoc při zajišťování kvalitní komunikace směrem k zaměstnancům (newsletter, interní komunikace)
- Lokální koordinace různých interních a externích HR projektů
- Spolupráce s kolegy v oddělení HR
- HR administrativa, reporting
Požadujeme:
- VŠ/SŠ vzdělání (ideálně v oboru HR)
- Minimálně 3 roky praxe na podobné pozici v nadnárodní společnosti
- Pokročilá znalost angličtiny a češtiny podmínkou
- Orientace v oblasti lidských zdrojů: smlouvy, školení, nábor, právní předpisy, mzdy.
- Zkušenost s koordinací HR projektů výhodu
- Pokročilá znalost práce na PC (Word, Powerpoint, Excel)
- Výborné organizační schopnosti, komunikační dovednosti, týmová práce
- Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
- Zajímavá práce v prostředí mezinárodní společnosti
- Firemní benefity (5 týdnů dovolené, 3 sick days, příležitostný home office, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefit karta, Multisport karta…)
- Pružná pracovní doba
- Práce v moderních kancelářích v centru Prahy – velmi dobrá dostupnost
- Nástup možný IHNED